САТИРА В 8-МИ СНАХ І 2-Х ДІЯХ
КІНЬ. Еврідіки більше немає. ОРФЕЙ. Це колосально. Еврідіка зникає, Кінь перетворюється в Смерть, герої вистави відправляються в метафізичне подорож по вимірах, часів і просторів в пошуках справжньої любові.
Про таку сімейнцї ідилію, як в сімействі Хельмер, можна тільки мріяти. Їхні стосунки сповнені щастя, любові і турботи. Але так чи міцний будинок, якщо всього лише одна маленька таємниця здатна зруйнувати його основи? Незважаючи на солідний вік п'єси, вона блискуче розкриває багато сучасних проблеми шлюбу. Потужна, новаторська драма Ібсена про шлюб, гроші і рівність залишається як і раніше переконливою і актуальною. Класична модель взаємин, коли чоловік вважається главою сім'ї і контролює бюджет, а жінка займається побутом і дітьми, залишається популярна і сьогодні, навіть у випадках, якщо жінка теж працює. Але Ібсен говорить не тільки про жіночу потребу в незалежності, його ідеї набагато ширше - він звертається до кожного, хто хоч раз карався в пошуках власного Я. І між глядачем і сценою відбувається відверта розмова про всіх нас, про те, що робить людину особистістю: про самовизначення, про сміливість бути собою, право на прийняття рішень і про відповідальність за їх наслідки. Про вибір і про свободу.
Елегантна англійська комедія сьогодні виявилася надзвичайно актуальна і своєчасна. Моем якось сказав: «Шлюб - приємна річ, але воно не повинно перетворюватися в звичку». І підкріпив цю думку як раз цією п'єсою. А написавши її, вивів ще один постулат: «Гроші - це шосте почуття, без якого інші п'ять марні». Але вистава все-таки не про меркантильності жінок, а про любов. Тієї любові, яка повинна об'єднувати людей і протистояти руйнуванню звичкою.
«Чайка» – комедия, основанная на реальных событиях… …все совпадения с реальными «персонажами» - не случайны. Спектакль «Чайка» - комедия о жизни театра. О том, как рождаются таланты, как становятся великими и чем приходится жертвовать. О столкновении поколений, о том, как нужно писать и что нужно ставить. Спектакль приоткрывает неприглядную сторону театра, со всеми побочными эффектами и сложными внутритеатральными отношениями. «Чайка» – прекрасный повод посмеяться над тем, что принято воспринимать всерьёз.
ВИСТАВА В 2 ДІЇ Теми війни і втраченого покоління, які були так близькі сучасникам Е. М. Ремарка, і сьогодні не втратили своєї актуальності. Хоча дія розгортається в Німеччині 1928 року, ця історія залишається близькою і зрозумілою глядачеві. Постановка "Три товариші" - це зворушлива розповідь про дружбу і кохання, вірності і відданості, про життя і смерті, про всі ті вічні цінності, які особливо гостро відчуваються в післявоєнний період. Вистава нагадує нам, що, всупереч усім труднощам, потрібно щиро радіти кожному прожитому дню і любити один одного до останнього подиху!
Эксцентричная история одной маленькой семьи, необычные персонажи и забавные ситуации — эта яркая комедия не только заставит зрителей смеяться, но и позволит лучше понять себя и свои желания. Семейные взаимоотношения сегодня очень изменились, чтобы любить друг друга давно уже не обязательно связывать себя официальным браком. Но что делать, если формальные отношения разорвать невозможно, а любви больше нет? Зато есть финансовые обязательства, бытовые привычки, нетерпимость друг к другу и банальное несходство характеров — в таком случае семейный коктейль становится совершенным ядом! И все же выход обязательно должен быть, и мы с вами попробуем его обнаружить.
В основу сюжету лягли історії харківських будинків і людей, які в них жили. Так, на добре знайомі багатьом харків'янам історії про рідне місто, нанизаний художній вимисел, сучасна театральна інтерпретація історичних подій. У даній постановці чітко впізнається почерк режисера, ми бачимо і грубий монтаж, і персонажів з маскультури, які вливаються в основну дію. А також ілюстративні, буфонадні, естрадні - все ті прийоми, що вже полюбилися шанувальникам сучасної творчості Олександра Середина.
Вистава Вистава "Будинок інженера Якова Филина"- це сучасна постановка, створена в рамках театральної лабораторії режисером Олександром Серединим разом з випускниками театрального факультету. В основу сюжету лягли історії харківських будинків і людей, які в них жили. Так, на добре знайомі багатьом харків'янам історії про рідне місто, нанизаний художній вимисел, сучасна театральна інтерпретація історичних подій. У даній постановці чітко впізнається почерк режисера, ми бачимо і грубий монтаж, і персонажів з маскультури, які вливаються в основну дію. А також ілюстративні, буфонадні, естрадні - все ті прийоми, що вже полюбилися шанувальникам сучасної творчості Олександра Середина. Вистава «Будинок інженера Якова Пугача» - це діалог сучасного режисера і артистів з сучасними глядачами.
У будинку Папагатто не буває нудно - глава сімейства працює гостем на весіллях, хрестинах і похоронах. Та так вдало, що в запалі чергової афери випадково видає заміж свою дружину, бере в оренду дідуся і виганяє себе з власного будинку. Легка комедія положень закрутить низкою яскравих подій, дивовижних зустрічей і несподіваних зізнань. І хто б не був у валізі, в родині головне - любов!
Головний герой п'єси, таксист Джон Сміт одружений відразу на двох жінках, що живуть недалеко один від одного: з Мері він обвінчався у церкві, а з Барбарою оформив цивільний шлюб. Джон строго дотримується графіка відвідування дружин, так що ні та, ні інша за три роки нічого не запідозрила. Але одного разу герой на свою біду рятує старушку від хуліганів, отримує в бійці сумочкою по голові і опиняється в лікарні. Опинившись нарешті вдома в обіймах Мері, Джон раптом з жахом розуміє, що збився з графіка і в цей час повинен перебувати у Барбари. Він намагається виправити помилки, але з кожною хвилиною ситуація все більше заплутується, непорозуміння, безглуздя і брехня ліпляться одна на іншу, до того ж у справу вже втрутилися поліцейські двох ділянок, репортери, сусіди Мері і Барбари…
Перечитуючи твір А. С. Пушкіна "Євгеній Онєгін", ми кожен раз знаходимо щось нове, те, чого раніше не помічали. Ось і режисер Ольга Турута-Прасолова демонструє глядачеві своє бачення роману у віршах, втілюючи його в драматичній формі. У виставі "Онєгін" пластику тіла тісно переплітається з поезією слова, іноді замінюючи, іноді доповнюючи її. Режисер обережно, импровизационно, використовує мову пластики, як сценічний еквівалент слова. О. Турута-Прасолова розповідає: "Це вистава про тотальне невміння приймати себе і домовлятися з ближнім, про згубність бажання спиратися на думку більшості, приймаючи судження натовпу за свої власні думки. "Онєгін" - вистава, позбавлений героя і героїні. Герой - кожен, хто пережив особистий крах, дуже особиста поразка ".
«Всі щасливі сім'ї схожі один на одного», - писав колись російський класик. Але часто за типовим щасливим фасадом ховаються типові ж проблеми - недомовки, неувага, невміння слухати і чути один одного. Сучасний погляд на сімейні взаємини, пошук відповіді на питання, що тримає різних людей разом - автор знаходить правду і сенс в найбезглуздіших, абсурдних здавалося б проявах. Але парадокс - чим абсурдніше те, що відбувається з героями, тим ближче і зрозуміліше стає нам власне життя!
КІНЬ. Еврідіки більше немає. ОРФЕЙ. Це колосально. Еврідіка зникає, Кінь перетворюється в Смерть, герої вистави відправляються в метафізичне подорож по вимірах, часів і просторів в пошуках справжньої любові.
САТИРА В 8-МИ СНАХ І 2-Х ДІЯХ Бігти! Бігти щодуху! Тікати з міста, країни, континенту. Бігти з реальності в сон. І навіть уві сні бігти! І хто-небудь обов'язково переможе в цих «тарганів бігах». Одні зуміють досягти багатства, інші знайдуть любов і сім'ю, а хтось втече з цих божевільних гонок в обійми смерті.
У виставі «Нігілісти» ми постаралися відмовитися від традиційного прочитання роману І. С. Тургенєва «Батьки і діти», годі й шукати новий підтекст, а буквально все перекроїти і переосмислити, зрозуміти, хто для нашого покоління є нігілістом, проаналізувати прояви нігілізму в сучасному суспільстві і уявити образ Базарова наших днів. Режисер А. Середін використовує сучасні, ілюстративні, буфонадні і естрадні прийоми. У виставі є і грубий монтаж, і паралельні дії, і поєднання декількох епох, коли один простір перетікає в інше. Герої переміщаються в абстрактних світах між минулим і майбутнім, між небом, землею і водою. Та й самі вони то виявляються персонажами з маскультури, радянського і сучасного кіно, то знову перевтілюються в образи з тургеневского роману.
«Люся» - це вистава про життя і творчість Людмили Гурченко
Вистава «Йерма» - як саме життя, де смішна, там і трагічна. Молоду дівчину видають заміж за чоловіка набагато старший за неї - це чи не трагедія? Виявляється, немає, вона хотіла за нього заміж і зовсім не шкодувала, розлучаючись з рідною домівкою. Чоловік Йерми - прекрасний сім'янин, який мріє про тихе щастя удвох з молодою дружиною, він вірний і відданий, готовий працювати від зорі до темна, тільки б їм всього вистачало - це не щастя? Тоді чому ж Йерма божеволіє від гніву і злості? Чому не може спати? Чому збігає по ночах з дому? Хуан не може цього зрозуміти, а чи зможемо ми?
«У цій п'єсі є потроху майже для кожного. Ось чому вона подобається людям різного віку і смаків. У міру того, як події розгортаються, глядачеві весь час хочеться знати, що ж далі, а вгадати, куди поверне сюжет в наступні кілька хвилин, важко », - так сама письменниця пояснювала приголомшливий успіх свого твору. Отже, засніжений англійська пансіон-пастка, семеро його мешканців і поліцейський, який розслідує вбивство в Лондоні. У кожного тут є своя таємниця, свій хворобливий минуле. І, схоже, прийшов час відповідати за свої помилки. Але чи тільки одному з них? ..
Вистава Вистава "Будинок інженера Якова Филина"- це сучасна постановка, створена в рамках театральної лабораторії режисером Олександром Серединим разом з випускниками театрального факультету. В основу сюжету лягли історії харківських будинків і людей, які в них жили. Так, на добре знайомі багатьом харків'янам історії про рідне місто, нанизаний художній вимисел, сучасна театральна інтерпретація історичних подій. У даній постановці чітко впізнається почерк режисера, ми бачимо і грубий монтаж, і персонажів з маскультури, які вливаються в основну дію. А також ілюстративні, буфонадні, естрадні - все ті прийоми, що вже полюбилися шанувальникам сучасної творчості Олександра Середина. Вистава «Будинок інженера Якова Пугача» - це діалог сучасного режисера і артистів з сучасними глядачами.
Эксцентричная история одной маленькой семьи, необычные персонажи и забавные ситуации — эта яркая комедия не только заставит зрителей смеяться, но и позволит лучше понять себя и свои желания. Семейные взаимоотношения сегодня очень изменились, чтобы любить друг друга давно уже не обязательно связывать себя официальным браком. Но что делать, если формальные отношения разорвать невозможно, а любви больше нет? Зато есть финансовые обязательства, бытовые привычки, нетерпимость друг к другу и банальное несходство характеров — в таком случае семейный коктейль становится совершенным ядом! И все же выход обязательно должен быть, и мы с вами попробуем его обнаружить.
Молодіжна сцена знову відкриває свій простір для експериментів. На цей раз в центрі уваги - режисер і драматург Олександр Середін, п'єса якого року потрапила в шорт-лист конкурсу молодої драматургії Любимівка ", і була відібрана в шорт лист головного драматургічного конкурсу України - фестивалю« Тиждень актуальної п'єси-2017 ». А перше сценічне прочитання "Гімнастичний козел" отримає саме в Харкові, на сцені "Портал на Гоголя 8". Написана в абсурдистській манері історія одночасно смішна і трагічна.
Згадайте уроки фізри в середній школі. Ви любили стрибати через козла? Виявилося, що за допомогою цього простого питання можна розділити аудиторію на два табори - тих, хто любив це заняття, і тих, хто люто ненавидів. Байдужих до цього гімнастичному снаряду просто немає. І якщо звести цей предмет в найвищий ступінь і довести ситуацію до абсурду - отримаємо в результаті точну модель людських взаємин. Від усвідомлення якої під час вистави по спині йде холодок. Чи готові до чесної розмови? Глядач цього вистави буде багато сміятися, але при цьому повинен бути готовий розуміти про себе правду і бути до себе гранично жорстким. Якщо ви так не можете - не приходити.Отже, зустрічайте! Довгоочікуваний подарунок любителям комедійного жанру новий твір популярного драматурга! Фірмовий стиль майстра комедії не розчарує - стрімкість розвитку сюжету, маса гострого гумору, раптові повороти подій, випадковості, збіги і неймовірна спритність героїв в спробах зупинити сніжний ком подій і новин. Разом з героями вистави - медичним персоналом процвітаючої приватної клініки - з задоволенням запрошуємо вас до нас на прийом. Здолала депресія? Смуток, смуток? Стрес? Ласкаво просимо в лікарню! Але забудьте на цей раз про ліки - сміх, сміх, тільки сміх, адже він, як відомо, продовжує життя, а два години чудової сміхотерапії - саме те, що саме доктор прописав
САТИРА В 8-МИ СНАХ І 2-Х ДІЯХ Бігти! Бігти щодуху! Тікати з міста, країни, континенту. Бігти з реальності в сон. І навіть уві сні бігти! І хто-небудь обов'язково переможе в цих «тарганів бігах». Одні зуміють досягти багатства, інші знайдуть любов і сім'ю, а хтось втече з цих божевільних гонок в обійми смерті.
Прем'єра! А.П. Чехов "Вишневий сад" "Вишневий сад" - чеховська комедія. У гонитві за "садами" проходить життя, зникають люди, гинуть сади; і "... всі раді, а чому раді, і самі не знають" *.
«Ангел пролетів», - так кажуть, якщо у великій компанії настає раптова хвилинка тиші. Час, коли кожен залишається один на один зі своїми думками, коли розмова йде всередині. Але уявіть, що ангел дійсно раптом прилетів, а тиша не виникає. У метушні і повсякденній суєті люди перестали себе слухати, втратили здатність бачити доброту, не вірять в щирість і безкорисливість. «Провінційні анекдоти» Олександра Вампілова - це трагікомедія сучасного життя. Ні, ми не даємо глядачам порад, ми не повчає, ми просто показуємо життя таким, яким воно є. Це знайоме, смішно, іноді з легкою ноткою смутку - але все ж не хочеться втрачати надію, що все зміниться, що ангел прилетить не дарма, і Ви дізнаєтеся його при зустрічі!
Постпостмодернізм, незмінно супутній нашого часу, придбав ще більш вигадливі, фантасмагоричні обриси. Герої діють в абстрактному, гротескному світі, все відбувається тут і зараз. У цьому світі є все, що зможе уявити герой, цей світ був створений спеціально для нього. Його випробування, його покарання, його вічна пастка. Але як, чому і за що він в неї потрапив? П'ять частин роману М. Лермонтова злилися воєдино, щоб ми відчули в якому похмурому лихоліття виявився "Герой нашого часу". А чи є вихід?
Здрастуй, плем'я молоде, незнайоме!» - цими рядками Пушкіна вже двісті років. І кожне покоління нескінченно приміряло цей образ на себе. Століття по тому - Булгаков. Сьогодні - Середін. Портал на Гоголя 8 представляє авторське прочитання п'єси Михайла Булгакова про Олександра Пушкіна - ніяких ілюстрацій, тільки ритми, пристрасть і магія. Новий вистава молодіжної сцени - це смілива інтерпретація класичного тексту, постмодерністський діалог з ідолами російської культури. Пушкін, Достоєвський, Булгаков. Їх тексти знаходять нові смисли, артефакти минулого залучаються до магічну гру. Ритуал очищення через біль і приниження. Заради майбутнього. В ім'я правди. Вистава-дослідження Пушкіна як явища, де поезія втрачає слова, залишаючи рафіновану ритмічну структуру, а коло уваги глядачів навмисно зміщується від проблем духовних в бік тілесних. Оголений чоловік - це необхідний нам рівень відвертості, здатності розкривати важливе. Ми пропонуємо дорослий чесна розмова. Ви до цього готові?
'У будинку Папагатто не буває нудно - глава сімейства працює гостем на весіллях, хрестинах і похоронах. Та так вдало, що в запалі чергової афери випадково видає заміж свою дружину, бере в оренду дідуся і виганяє себе з власного будинку. Легка комедія положень закрутить низкою яскравих подій, дивовижних зустрічей і несподіваних зізнань. І хто б не був у валізі, в родині головне - любов!