Про це йдеться у дослідженні Алона Крайцмана, Тома Етьєна та Долорес Альбаррасін, опублікованому в журналі Humanities and Social Sciences Communications. (https://www.nature.com/articles/s41599-024-04191-y)
Дослідники провели п’ять експериментів, щоб оцінити вплив емпатії на підтримку США країн, які охоплені війною.
В одному з експериментів 800 учасникам надали різну кількість інформації про жертви серед цивільного населення – вигляд поранених викликав більше співчуття: у групі з високою емпатією 82% підтримали продовження допомоги США Україні проти 59% у групі з нижчою емпатією.
Інший експеримент розділив 1200 респондентів на дві групи: одна отримала докладні розповіді про жертви серед цивільного населення України, а інша отримала нейтральну інформацію про війну.
Так, 72% висловили підтримку збільшенню допомоги США Україні після почутих розповідей про жертв серед цивільних порівняно з 48% у групі, яка отримала нейтральну інформацію.
- Наше дослідження підкреслює вирішальну роль ЗМІ у формуванні постійної іноземної підтримки, показуючи, як репортажі про війни за кордоном, що викликають співчуття, можуть збільшити та утримувати підтримку участі США, – констатують дослідники.
Джерело: https://t.me/spravdi/44130