Підвищення тарифу на вантажі УЗ на 37% може обвалити роботу портової галузі, розбити українські дороги та спровокувати закриття підприємств. Тому для Олексія Кулеби, профільного міністра з відновлення, якому підпорядковується Укрзалізниця, це стане іспитом на профпридатність, каже нардеп, голова підкомітету промислової політики Муса Магомедов.
«Дилема Кулеби: обрати між інтересами держкомпанії, яка після двох років прибуткової діяльності прогнозує збільшення витрат і скорочення доходів, або підтримкою розвитку громад», - заявив народний депутат.
Він пояснив, що найбільше від підвищення тарифу УЗ постраждають громади і території, де зосереджені великі промислові підприємства: по-перше, вони будуть скорочувати виробництво, а отже – стане більше безробітних. А по-друге, їм доведеться переходити на дешевший автомобільний транспорт – унаслідок чого будуть зруйновані дороги. Також у «зоні ризику» — підприємства портового галузі, для яких зростання тарифів призведе до скорочення або навіть повної зупинки вантажопотоків по певним напрямкам.
Джерело: https://t.me/u_now/149124