Колекція з 2500 внутрішніх документів Google, наповнених деталями про дані, які компанія збирає, є автентичною, компанія підтвердила їх витік сьогодні. Досі Google відмовлявся коментувати матеріали.
Документи, про які йде мова, детально описують дані, які Google відстежує, деякі з яких можуть бути використані в його ретельно охоронюваному алгоритмі рейтингу пошуку. Документи пропонують безпрецедентний — хоча й досі туманний — погляд під капот однієї з найбільш значущих систем, що формують Інтернет .
«Ми застерігаємо від невірних припущень щодо Пошуку на основі не контекстної, застарілої або неповної інформації», — сказав представник Google Девіс Томпсон в електронному листі The Verge . «Ми поділилися великою інформацією про те, як працює Пошук і типи факторів, які зважують наші системи, а також працюємо над захистом цілісності наших результатів від маніпуляцій».
Про існування витоку матеріалів вперше повідомили експерти з пошукової оптимізації (SEO) Ренд Фішкін і Майк Кінг , кожен з яких опублікував початковий аналіз документів та їх вміст на початку цього тижня. Вчора Google не відповів на численні запити The Verge щодо коментарів щодо автентичності витоку.
Витік, ймовірно, спричинить хвилі в індустрії SEO
Витік матеріалу свідчить про те, що Google збирає та потенційно використовує дані, які, за словами представників компанії, не сприяють рейтингу веб-сторінок у Пошуку Google, наприклад кліки, дані користувачів Chrome тощо. Тисячі сторінок документів діють як сховище інформації для співробітників Google, але незрозуміло, які фрагменти детальних даних насправді використовуються для ранжування вмісту пошуку — інформація може бути застарілою, використовуватися лише для навчальних цілей або зібрана, але не використовується спеціально для пошуку. Документи також не розкривають, як різні елементи зважуються в пошуку, якщо взагалі.
З усім тим, оприлюднена інформація, швидше за все, спричинить хвилі в галузях пошукової оптимізації (SEO), маркетингу та видавництва. Google, як правило, дуже секретний щодо того, як працює його пошуковий алгоритм, але ці документи — разом із нещодавніми свідченнями в антимонопольній справі Міністерства юстиції США — надали більше ясності щодо сигналів, про які Google думає, коли справа доходить до рейтингу веб-сайтів.
Вибір, який Google робить під час пошуку, має глибокий вплив на будь-кого, хто покладається на Інтернет для бізнесу, від невеликих незалежних видавців до ресторанів і онлайн-магазинів . У свою чергу, виникла галузь людей, які сподіваються зламати код або перехитрити алгоритм, надаючи іноді суперечливі відповіді. Нечіткість і скупість слів Google не допомогли, але наплив внутрішніх документів дає принаймні уявлення про те, що думає компанія, яка домінує в мережі.
Джерело: internetua.com