Афиша для категории «премьера»
«Люся» - це вистава про життя і творчість Людмили Гурченко
Неймовірна історія, яка здивує, порадує і змусить задуматися! У деякому місті N жив був якийсь Сержант і був він великим романтиком і прекрасним кулінаром. І ось одного разу, під тиском певних обставин (в ролі цих обставин - Мер цього містечка) він дає дуже незвичайне оголошення в газету. Відгукнулися на нього дуже екстравагантні громадяни міста N - Генерал, Крадій і Професор. І тут почалися такі веселоща... що час задуматися, над усіма відомими питаннями - Хто винен? І що з усім цим робити?
Драма-феєрія на 2 дії
Театр Forte представляє вашій увазі веселий вестерн для дітей та їх батьків! «Вождь червоношкірих» за однойменним оповіданням О'Генрі Два бувалих шахрая Сем і Білл, найдобріших в сутності людини, вирішуються на вірну справу. Сподіваючись на традиційно сильну любов до дітей в американській глибинці, вони викрадають десятирічного Джонні - сина вельми заможного містера Дорсета. Хлопчик настільки задоволений своїм несподіваним пригодою, що відразу ж встановлює свої правила гри і стає Вождем червоношкірих. Дорослі отримують не тільки нові індіанські прізвиська, харизма хлопчика приголомшує викрадачів. Вони розуміють, що потрібно щось міняти. Як зміняться умови гри, дивіться на виставі! Вас чекає весела, динамічна, інтерактивна вистава у виконанні блискучих артистів. Вистава «Вождь червоношкірих» сподобається і дітям, і дорослим!
Музична казка за мотивами п’єси Юлія Кіма «Пеппі» в інтерпретації режисера Олександра Драчова розповідає глядачам казкову історію про неймовірні пригоди дівчинки, яка потрапляє у місто в якому немає дітей. Таким чином, маленька розбійниця перевертає звичний світ пересічних обивателів догори дриґом. Вона знаходить нових друзів і нагадує про те, що в кожній людині все ще живе маленька дитина, тільки треба їй про це нагадати!
Вистава йде російською мовою.
Вистава для тих, хто любить театр, його істинну ігрову природу, хто тонко відчуває стиль і цінує небанальну думку. Світ такий, яким він нам здається, і він для всіх різний, існуючий тільки в нашій уяві. Ми малюємо свої картинки світу, живемо в протилежних реальностях, віримо в свої придумані історії, граємо їх відповідно до своїх здібностей. Ми всі часом живемо ілюзіями, а за ілюзіями немає нічого, до істини нікому не дістатися... А може не варто і намагатися?
"... Скажіть, ви любите смачно покушать? Не має, ні, не поїсти, а покушать? Чи не бачите різниці? Тоді ви не з Одеси ...Про особливості, які можна виділити в Одеській кухні, тим більше звання "одесит" вже і є національність – розповість вам Віталій Бондарєв.
«Він і Вона – початок взаємостосунків, перше побачення. Здавалося б, про це вже все сказано, зіграно, проспівано, станцьовано… Фортепіанні прелюдії Шопена. Скільки разів ця безсмертна музика ставала основою для розповідей про любов? Але в тому й полягає магія мистецтва, де кожен автор, торкаючись до споконвічних тем і сюжетів, витягує із них нові значення та емоції – Орфей і Еврідіка, Ромео і Джульєтта, Шопен і Жорж Санд… Та мій новий балет «Дев’ять побачень» не про них. Герої вистави – звичайна пара, яка намагається розпочати свої взаємостосунки. Перші кроки назустріч один одному – зворушливі, інколи безглузді, інколи трагічні. Міні енциклопедія перших побачень без непотрібного моралізування і дидактизму. Просто дві людські самотності, намагаються бути разом і просто музика Шопена», – розповідає про постановку Раду Поклітару, головний балетмейстер Академічного театру «Київ Модерн-балет». IN PIVO VERETAS Комедійна вистава з хлопцями у кілтах і дівками, що витриваліші за хлопців, коли йдеться про пиття ірландського елю. Та це ще не все! Виявляється, серед артистів «Київ Модерн-балету» є унікуми, здатні двома половинами тіла танцювати по-різному. Однією - модерну хореографію на міцній основі народної. Другою - класику, і навіть на пуантах! Цього вимагає сюжет: з давніх-давен дівчата сперечаються за увагу хлопців, а хлопцям лише ель наливай! Святий Патрик міг би втішитись, проте це не повинно коїтись місяць за місяцем. Аж ось одна дівчина зазирнула у майбутні, тобто наші часи, й узріла диво: яскравішу за північні сніги й зорі, урочисту, як наречена, й доленосну, як фея-хрещена, балерину, що у білісінькій туніці перетинає сцену дрібним па-де-буре на пуантах. З цієї миті дівчина знає, що робити, щоб найкращий хлопець сам захотів бути з нею. От нехай ще тепер її перетанцює! І після ще кількох келихів елю також.
Майже детективна історія, в якій багато іскрометного гумору, яскравих персонажів і несподіваних сюжетних поворотів.
Эксцентричная история одной маленькой семьи, необычные персонажи и забавные ситуации — эта яркая комедия не только заставит зрителей смеяться, но и позволит лучше понять себя и свои желания. Семейные взаимоотношения сегодня очень изменились, чтобы любить друг друга давно уже не обязательно связывать себя официальным браком. Но что делать, если формальные отношения разорвать невозможно, а любви больше нет? Зато есть финансовые обязательства, бытовые привычки, нетерпимость друг к другу и банальное несходство характеров — в таком случае семейный коктейль становится совершенным ядом! И все же выход обязательно должен быть, и мы с вами попробуем его обнаружить.
Трагікомічний трилер в 2-х діях. Напередодні Різдва, три незнайомих людини потрапляють в поліцейську дільницю. Всі вони впевнені у своїй невінновності, а так же, в тому, що вийдуть від сюди найближчим часом. Однак, ситуація різко змінюється, коли до них приходить дівчина-адвокат, яка в дійсності, зовсім не адвокат..
Вистава "Калігула"
Ситуація п’єси дуже точно відповідає трагікомічності нашого сьогодення: сімейна сварка через ліверну ковбасу та низка випадковостей призводять Семена Семеновича Подсєкальнікова до необхідності здійснити самогубство. Аж тут сусіди беруться використати це: кожен ладен навіть заплатити герою, аби той присвятив самогубство саме його інтересам. Тож, кому продасть своє життя і свою смерть Подсєкальніков? Розкрита у такий іронічний спосіб тема крихкості ідеалів, розчарувань та компромісів, сьогодні, на жаль, тільки актуалізується.
Прем'єра! А.П. Чехов "Вишневий сад" "Вишневий сад" - чеховська комедія. У гонитві за "садами" проходить життя, зникають люди, гинуть сади; і "... всі раді, а чому раді, і самі не знають" *.
Драма-феєрія «Лісова пісня» – глибоко символічний твір, що є шедевром світового значення. Це поетична і водночас трагічна історія про чисте кохання лісової дівчини Мавки та людського хлопця Лукаша. В «умовних» декораціях нашої вистави тема одвічного потягу людини до прекрасного та до гармонії з природою, а також невичерпний конфлікт між високими мріями й зашкарублою буденністю звучатимуть особливо виразно.
23 квітня в Харківському театрі для дітей та юнацтва відбудеться прем'єра вистави "Ірландські легенди"
Довгоочікувана, остропсихологічна прем'єра від Харківського Театру Для Дорослих! Непроста історія, яка починається, як звичайнісінький похід в гості, який нічого не передвіщає. А перетворюється в ...Втім, Ви самі все побачите і відчуєте до найдрібніших деталей. Справжній драматичний психологічний театр. Прекрасний подарунок самому собі, не кажучи вже про рідних і близьких! _______________________________________________
В п’єсах А. Чехова за простими сюжетами криються вічні теми, за побутовими розмовами – глибинний зміст, а за напівтонами іронії – пристрасні почуття. Відтоді, як до маєтку приїхали відставний професор Серебряков і його красуня-дружина, життя перевернулося з ніг на голову: прокидаються пізно, обідають ввечері, чай п’ють вночі. Але спокій господарів садиби, Івана Петровича Войницького і його племінниці Соні, втрачено не тільки через це…
САТИРА В 8-МИ СНАХ І 2-Х ДІЯХ Бігти! Бігти щодуху! Тікати з міста, країни, континенту. Бігти з реальності в сон. І навіть уві сні бігти! І хто-небудь обов'язково переможе в цих «тарганів бігах». Одні зуміють досягти багатства, інші знайдуть любов і сім'ю, а хтось втече з цих божевільних гонок в обійми смерті.
Старіючий композитор, обласканий славою, розуміє, що зоряний час його пройшов. І в своїх бідах творець звинувачує, насамперед, дружину Олену. Щоб повернути примхливу музу, Євген призводить до хати молоду коханку - студентку консерваторії. А дружині доводиться миритися з тим, що відтепер вона буде жити під одним дахом з «голубками».
На сцені Харківського театру для дітей та юнацтва відбудеться прем’єрна вистава "Чарівна арфа та інші магічні речі" за мотивами ірландських казок та легенд. "Родзинкою" вистави стане звернення до ірландського епосу та використання елементів стимпанк у сценічному оформленні вистави. Глядач матиме можливість опинитися у чарівній країні ельфів, гномів та лепреконів, які бешкетують, розбійничають, потрапляють в пригодницькі історії й закохуються у принцесу ельфів Орнію. А за допомогою Чарівної Арфи та чарівного Ліхтаря, герої протистоять злочинам Міжнародної злодійки Мадам де Махляр, гоблінам та вередливим піксі. Захоплюючі пригоди та перипетії в решті решт закінчуються перемогою відважних героїв. Отже, не втрачайте нагоди, приходьте до Харківського театру для дітей та юнацтва, що на час створення вистави стає резиденцією фантастичних істот!
Вовняна казка без кордонів для всієї родини! Хто з нас в дитинстві не мріяв зустріти доброго чарівника, який виконає твоє заповітне бажання, після чого життя твоя заграє новими яскравими фарбами, і в душі твоєї розквітнуть прекрасні квіти! Для Вас, дорогі глядачі тепла і затишна скандинавська історія! Авторські ляльки і декорації ручної роботи, виконані в техніці фелтінга - валяння з вовни. Казка з вовни, повсті і фетру, така тепла і м'яка на дотик, жива, душевна і заспокійлива, в той же час, весела і життєрадісна без кордонів! Чому без кордонів? Тому що вона без слів і зрозуміла для всіх!
СПАРТАК балет А.Хачатуряна СПАРТАК ПОГИБАЕТ, НО… ПОБЕЖДАЕТ Балет «Спартак» Арама Хачатуряна украинский балетмейстер Георгий Ковтун поставил в Михайловском театре (бывший МАЛЕГОТ в Ленинграде-Петербурге) еще в 2008 году. Этот спектакль и сегодня востребован, многим отличаясь от уже классических трактовок Леонида Якобсона, Игоря Моисеева, Юрия Григоровича. В Харькове «Спартак» дважды (1967, 1979) ставил киевлянин Анатолий Шекера, а на премьере присутствовал знаменитый автор музыки (он даже дирижировал первым действием). Конечно, в те времена свободолюбивые идеи романа Рафаэлло Джованьоли «Спартак» и его балетное воплощение были связаны с утопическими планами советского строя сделать весь мир свободным от рабства и угнетения. Но общечеловеческая сущность трагедии Спартака и его товарищей на фоне разлагающейся Римской империи была гораздо очевидней и эмоционально убедительней. Представитель новой генерации балетмейстеров, бунтарь и фантазер, а по профессии также каскадер, Георгий Ковтун, был вдохновлен прежде всего буйными ритмами и терпким гармониям армянского композитора. В результате он создал динамичные, покоряющие темпераментом сцены оргий и битв, любовных сцен и дуэтов раздора, чтобы показать новые, современные смыслы картин из прошлого. Он ставит массовые сцены так, что толпа становится выразителем единого порыва, и в то же время успевает дать индивидуальные характеристики каждому из артистов. Впервые мы услышим обновленную балетную партитуру, где зазвучит и начнет двигаться на сцене мощный двигатель действия хор – на сцене одновременно будут находиться около 200 человек. Даже звуки битвы – лязг мечей, воинственные выкрики и горячее дыхание толпы будут в спектакле приравнены к элементам сценической партитуры. Необыкновенно выразительны у Г. Ковтуна и любовные сцены, виртуозны почти акробатические поддержки, которые вызывают несмолкаемые аплодисменты зрительного зала. Балетмейстер сочинил и новое либретто, в котором не просто изменил имена многих персонажей, но по другому интерпретировал образы, поступки и чаяния героев. Яркий, провокативный, насыщенный событиями, спектакль Г. Ковтуна объединяет драму и танец, музыку и пение, акробатику и каскадерские трюки. Уже весной 2020 года нам предстоит увидеть на харьковской сцене новую версию «Спартака» Георгия Ковтуна, который до сих пор с нашей балетной труппой не работал. Артисты ждут встречи с великолепным мастером, а зрителям гарантировано яркое, незабываемое зрелище. Но вместе с тем и новый, острый взгляд на восстание рабов в Древнем Риме, проблемы свободы, любви и предательства, которые остаются актуальными и в наши дни. Подготовил заслуженный деятель искусств Украины Александр Чепалов
Твори Ф. Кафки не мають багатої сценічної історії в Україні, адже сповнені надскладних інтелектуальних ребусів. Натомість постановники здійснили спробу розв’язати їх за допомогою театральної форми – сучасної, креативної, нестандартної. Головний герой К. долає довгий, сповнений абсурдних перепон шлях до Замку, де сподівається знайти відповіді на власні питання, а дорогою шукає зустрічі із загадковим Кламмом… Запрошуємо на виставу тих, хто полюбляє сценічні експерименти, а також тих, для кого тема конфлікту особистості та соціальної системи є актуальною.
Режисер-постановник - Олександр Ковшун
Сценографи - Тетяна Савіна, Олександр Ковшун
Художник з костюмів - Аліна Горбунова
Пластичне рішення - Олена Приступ
Композитор - Геннадій Фролов
Художник по світлу - Володимир Мінаков, заслужений працівник культури України
Ексцентрична комедія, з елементами пікантного чорного гумору,по кумедною п'єсі, яка за підсумками 2008 року оголошена критиками кращою п'єсою року. За час вистави, герої цієї, м'яко кажучи, не простий історії, неймовірним чином потрапляють то в поліцейську дільницю, то на дискотеку, то в поїзд, в бар, на кладовищі, в театр і навіть в крематорій! Море розумного гумору! Неповторного акторського таланту! І, звичайно ж, ЯСКРАВИХ, незабутніх ВРАЖЕНЬ!
Коли твоя дитина робить перші крочки, у тебе в житті теж все наче вперше, а світ навколо сповнюється яскравими й добрими дивами! І чим яскравіші дива, тим щасливіше ти та твоя дитина! Театр - для першого з ним знайомства – це особлива територія чарівних знахідок і відкріттів. Ми створили виставу для малечі від 1,5 до 4 рочків (toddler theatre), де мистецтво та навчання поєднаються чарівними нитками театру. У виставі-грі “Сонечко та Вітерець” ми відкриємо для вашої дитини багато різноманітних секретів. Й ваші маленькі Сонечка та Вітерці знайдуть на виставі нових друзів, спробують з ними затоваришувати й вдосталь награтися. А якщо це Ваш перший вихід до театру, то ми обов’язково закохаємо дитину в чарівне мистецтво театру, яке стане для Вашої родини гарним помічником у пізнанні світу на все життя.
Наш Крим - класик драматургії, один з кращих і найулюбленіших учнів Великого драматурга Олександра Володіна. Наскільки розумні, тонкі і трагічно іронічні його твори! Театр «ЛанжеронЪ», щиро люблячи Анатолія Ісаковича та цінуючи його творчість, вирішив знову звернутися до його літературної спадщини! Тим більше, що веселу комедію "На карантині я і моя Маша", написану в розпал карантину, навесні і влітку 2020 року, назвати "спадщиною" не повернеться язик: настільки розумно, смішно і зворушливо описує автор ситуацію в країні, та й в сім'ях кожного з нас, наскільки майстерно він підносить приватні проблеми в розряд загальнолюдських!
«Люся» - це вистава про життя і творчість Людмили Гурченко
Прем'єра! А.П. Чехов "Вишневий сад" "Вишневий сад" - чеховська комедія. У гонитві за "садами" проходить життя, зникають люди, гинуть сади; і "... всі раді, а чому раді, і самі не знають" *.
П’єса нашого, без перебільшення, видатного земляка і сучасника Сергія Жадана вперше прозвучала саме зі сцени театру ім. Шевченка у виконанні автора. І от, рік потому, ми презентуємо її вже у вигляді вистави. Зав’язка «Хлібного перемир’я» проста: Донбас, літо 2014-го, у двох братів, Толіка й Антона, помирає мати, і вони в умовах воєнного часу шукають можливостей «по-людськи» її поховати. А далі – самі лише знаки: підірваний міст між двома частинами їхнього містечка, глухоніма жінка, яка прийшла відспівувати маму, вагітна і небіжчиця в одному домі, поштар без пошти…
Одного разу, людина вирішує найняти за гроші трьох незнайомців, щоб вони зіграли для нього виставу. Уклавши при цьому, досить дивний контракт з кожним з них. А далі, повільно, але вірно все починає йти не за сценарієм. Змішається усе. Любов і ненависть, дружба і зрада, справжні почуття і тільки видимість таких. А кінець цiєїї, начебто заздалегідь продуманої вистави, стане повною несподіванкою для всіх виконавців.
П’єса нашого, без перебільшення, видатного земляка і сучасника Сергія Жадана вперше прозвучала саме зі сцени театру ім. Шевченка у виконанні автора. І от, рік потому, ми презентуємо її вже у вигляді вистави. Зав’язка «Хлібного перемир’я» проста: Донбас, літо 2014-го, у двох братів, Толіка й Антона, помирає мати, і вони в умовах воєнного часу шукають можливостей «по-людськи» її поховати. А далі – самі лише знаки: підірваний міст між двома частинами їхнього містечка, глухоніма жінка, яка прийшла відспівувати маму, вагітна і небіжчиця в одному домі, поштар без пошти…
СПАРТАК балет А.Хачатуряна СПАРТАК ПОГИБАЕТ, НО… ПОБЕЖДАЕТ Балет «Спартак» Арама Хачатуряна украинский балетмейстер Георгий Ковтун поставил в Михайловском театре (бывший МАЛЕГОТ в Ленинграде-Петербурге) еще в 2008 году. Этот спектакль и сегодня востребован, многим отличаясь от уже классических трактовок Леонида Якобсона, Игоря Моисеева, Юрия Григоровича. В Харькове «Спартак» дважды (1967, 1979) ставил киевлянин Анатолий Шекера, а на премьере присутствовал знаменитый автор музыки (он даже дирижировал первым действием). Конечно, в те времена свободолюбивые идеи романа Рафаэлло Джованьоли «Спартак» и его балетное воплощение были связаны с утопическими планами советского строя сделать весь мир свободным от рабства и угнетения. Но общечеловеческая сущность трагедии Спартака и его товарищей на фоне разлагающейся Римской империи была гораздо очевидней и эмоционально убедительней. Представитель новой генерации балетмейстеров, бунтарь и фантазер, а по профессии также каскадер, Георгий Ковтун, был вдохновлен прежде всего буйными ритмами и терпким гармониям армянского композитора. В результате он создал динамичные, покоряющие темпераментом сцены оргий и битв, любовных сцен и дуэтов раздора, чтобы показать новые, современные смыслы картин из прошлого. Он ставит массовые сцены так, что толпа становится выразителем единого порыва, и в то же время успевает дать индивидуальные характеристики каждому из артистов. Впервые мы услышим обновленную балетную партитуру, где зазвучит и начнет двигаться на сцене мощный двигатель действия хор – на сцене одновременно будут находиться около 200 человек. Даже звуки битвы – лязг мечей, воинственные выкрики и горячее дыхание толпы будут в спектакле приравнены к элементам сценической партитуры. Необыкновенно выразительны у Г. Ковтуна и любовные сцены, виртуозны почти акробатические поддержки, которые вызывают несмолкаемые аплодисменты зрительного зала. Балетмейстер сочинил и новое либретто, в котором не просто изменил имена многих персонажей, но по другому интерпретировал образы, поступки и чаяния героев. Яркий, провокативный, насыщенный событиями, спектакль Г. Ковтуна объединяет драму и танец, музыку и пение, акробатику и каскадерские трюки. Уже весной 2020 года нам предстоит увидеть на харьковской сцене новую версию «Спартака» Георгия Ковтуна, который до сих пор с нашей балетной труппой не работал. Артисты ждут встречи с великолепным мастером, а зрителям гарантировано яркое, незабываемое зрелище. Но вместе с тем и новый, острый взгляд на восстание рабов в Древнем Риме, проблемы свободы, любви и предательства, которые остаются актуальными и в наши дни. Подготовил заслуженный деятель искусств Украины Александр Чепалов
Опера Дж. Верди «Отелло» исполняется в ХНАТОБе на итальянском языке. В этой опере трагедия У.Шекспира и музыка А.Верди слились в порыве страстей, где драма ревнивого мавра, вызванная коварством Яго, достигает предельного эмоционального накала, становится обобщением противостояния Добра и Зла. А жертвы борьбы - все главные герои оперы, и, прежде всего, преданная и любящая Дездемона.
«Гидке каченя» (дат. Den grimme Ælling) - казка данського письменника і поета Ганса Крістіана Андерсена.
Відома казка французького класика Шарля Перро на сцені Харківського театру для дітей та юнацтва вирішена не за класичним сюжетом. На сцені постановниками створена історія про Кота у чоботокедах, який потрапляє у захопливий пригодницький англійський детектив з lovе story. Глядачеві (від маленького, до дорослого) представиться можливість подивитися музичну пригодницьку історію з чудесами, магією, чаклунством, пригодами та перетвореннями. А ще наш глядач стане свідком справжніх казкових перепитій між Зоряним Маркізом (він же Людожер) й тим самим кмітливим Котом у кедах. Тож, не попустіть можливості, приходьте до театру .
17 травня в Харкові відбудеться прем'єра Hard Rock Show учасника телепроекту «Голос Країни» Івана Ворона і групи The Beast. У концертне шоу входять кращі хіти легендарних груп Арія, Кипелов, Парк Горького, Чорний Кава, Король і Шут та інших культових представників рок- сцени. Знамениті хіти придбають нове симфонічне звучання, не втративши драйв і характер оригінальних версій пісень. Важливою складовою концерту є піротехнічне і світлове шоу, проектуванням і постановкою якого займається Іван Ворон. Мощі, обсягу і краси виконуваної музики додасть естрадно-симфонічний оркестр.
“Скляний звіринець” за п’єсою відомого американського драматурга Теннессі Вільямса - найтонший твір про крихкість сімейних стосунків. В багатьох моментах п’єса Т. Вільямса має автобіографічний характер та присвячена проблемам взаємозв’язків різних поколінь у сім’ї, що й в наш час є вкрай актуальним питанням. Дія розгортається навколо тендітної дівчини Лаури, брат якої, на прохання матері, запрошує в дім кавалера для сестри. В примітках до тексту Вільямс написав: «Будучи п’єсою-спогадом,«Скляний звіринець» може бути представлений з надзвичайною свободою втілення. Оскільки оповідний матеріал дуже тонкий і делікатний, особливе значення мають атмосферні штрихи і майстерно заданий психологічно-умовний напрямок у сценічній роботі». Драматург закликав постановників «відмовитися від традиційних прийомів», адже саме постійний пошук нового підтримує життя в театральному мистецтві.
У Катарини, старшої з дочок почесної громадянки Падуї Баптісти, безглуздий і скандальний характер, тому вона ніяк не може видати її заміж. У молодшої – Б’янки шанувальників багато, але заміж вона може вийти тільки після того, як знайдеться сміливець, який приборкає норовливий характер старшої сестри. Претенденти на руку Бянки, знаходять для Катарини нареченого Петруччо – такого ж скандального і нетерпимого молодого дворянина, який заради приданого готовий одружитися на кому завгодно. Але для шлюбу необхідна згода норовливої дівчини ... В іронічній комедії «Приборкання норовливої» багато неочікуваних сюжетних поворотів, інтриг, жартів, і каламбурів.
Премьера!
От создателей - «А-ля кобеля…» - лёгкая, остро-эротичная КОМЕДИЯ.
Трое старинных друзей решают встретить Новый Год на босу ногу, и в преддверии праздника компактным «косячком» перелетают в теплые края, чтобы… совершить спринтерский забег! Ведь за семь дней нужно успеть… познакомиться, пофлиртовать, соблазнить, поссориться, помириться и снова… соблазнить. И так – по несколько раз!
Что может остудить перспективы этой горящей путевки? Женщины! Вступив в острую химическую реакцию с мужским полом, они выдают сплошные чудеса логики, бенефисы истерик, и мальчишник моментально заканчивается. Начинается холодная межполовая Война на Огненном Египетском песке.
Три пары, три истории - и в каждом случае неизвестно, кто победит в этом противостоянии силы и нежности. А точнее - будет ли кому праздновать эту самую победу?!
“Скляний звіринець” за п’єсою відомого американського драматурга Теннессі Вільямса - найтонший твір про крихкість сімейних стосунків. В багатьох моментах п’єса Т. Вільямса має автобіографічний характер та присвячена проблемам взаємозв’язків різних поколінь у сім’ї, що й в наш час є вкрай актуальним питанням. Дія розгортається навколо тендітної дівчини Лаури, брат якої, на прохання матері, запрошує в дім кавалера для сестри. В примітках до тексту Вільямс написав: «Будучи п’єсою-спогадом,«Скляний звіринець» може бути представлений з надзвичайною свободою втілення. Оскільки оповідний матеріал дуже тонкий і делікатний, особливе значення мають атмосферні штрихи і майстерно заданий психологічно-умовний напрямок у сценічній роботі». Драматург закликав постановників «відмовитися від традиційних прийомів», адже саме постійний пошук нового підтримує життя в театральному мистецтві.
СПАРТАК балет А.Хачатуряна СПАРТАК ПОГИБАЕТ, НО… ПОБЕЖДАЕТ Балет «Спартак» Арама Хачатуряна украинский балетмейстер Георгий Ковтун поставил в Михайловском театре (бывший МАЛЕГОТ в Ленинграде-Петербурге) еще в 2008 году. Этот спектакль и сегодня востребован, многим отличаясь от уже классических трактовок Леонида Якобсона, Игоря Моисеева, Юрия Григоровича. В Харькове «Спартак» дважды (1967, 1979) ставил киевлянин Анатолий Шекера, а на премьере присутствовал знаменитый автор музыки (он даже дирижировал первым действием). Конечно, в те времена свободолюбивые идеи романа Рафаэлло Джованьоли «Спартак» и его балетное воплощение были связаны с утопическими планами советского строя сделать весь мир свободным от рабства и угнетения. Но общечеловеческая сущность трагедии Спартака и его товарищей на фоне разлагающейся Римской империи была гораздо очевидней и эмоционально убедительней. Представитель новой генерации балетмейстеров, бунтарь и фантазер, а по профессии также каскадер, Георгий Ковтун, был вдохновлен прежде всего буйными ритмами и терпким гармониям армянского композитора. В результате он создал динамичные, покоряющие темпераментом сцены оргий и битв, любовных сцен и дуэтов раздора, чтобы показать новые, современные смыслы картин из прошлого. Он ставит массовые сцены так, что толпа становится выразителем единого порыва, и в то же время успевает дать индивидуальные характеристики каждому из артистов. Впервые мы услышим обновленную балетную партитуру, где зазвучит и начнет двигаться на сцене мощный двигатель действия хор – на сцене одновременно будут находиться около 200 человек. Даже звуки битвы – лязг мечей, воинственные выкрики и горячее дыхание толпы будут в спектакле приравнены к элементам сценической партитуры. Необыкновенно выразительны у Г. Ковтуна и любовные сцены, виртуозны почти акробатические поддержки, которые вызывают несмолкаемые аплодисменты зрительного зала. Балетмейстер сочинил и новое либретто, в котором не просто изменил имена многих персонажей, но по другому интерпретировал образы, поступки и чаяния героев. Яркий, провокативный, насыщенный событиями, спектакль Г. Ковтуна объединяет драму и танец, музыку и пение, акробатику и каскадерские трюки. Уже весной 2020 года нам предстоит увидеть на харьковской сцене новую версию «Спартака» Георгия Ковтуна, который до сих пор с нашей балетной труппой не работал. Артисты ждут встречи с великолепным мастером, а зрителям гарантировано яркое, незабываемое зрелище. Но вместе с тем и новый, острый взгляд на восстание рабов в Древнем Риме, проблемы свободы, любви и предательства, которые остаются актуальными и в наши дни. Подготовил заслуженный деятель искусств Украины Александр Чепалов
Коли твоя дитина робить перші крочки, у тебе в житті теж все наче вперше, а світ навколо сповнюється яскравими й добрими дивами! І чим яскравіші дива, тим щасливіше ти та твоя дитина! Театр - для першого з ним знайомства – це особлива територія чарівних знахідок і відкріттів. Ми створили виставу для малечі від 1,5 до 4 рочків (toddler theatre), де мистецтво та навчання поєднаються чарівними нитками театру. У виставі-грі “Сонечко та Вітерець” ми відкриємо для вашої дитини багато різноманітних секретів. Й ваші маленькі Сонечка та Вітерці знайдуть на виставі нових друзів, спробують з ними затоваришувати й вдосталь награтися. А якщо це Ваш перший вихід до театру, то ми обов’язково закохаємо дитину в чарівне мистецтво театру, яке стане для Вашої родини гарним помічником у пізнанні світу на все життя.
На сцені Харківського театру для дітей та юнацтва відбудеться прем’єрна вистава "Чарівна арфа та інші магічні речі" за мотивами ірландських казок та легенд. "Родзинкою" вистави стане звернення до ірландського епосу та використання елементів стимпанк у сценічному оформленні вистави. Глядач матиме можливість опинитися у чарівній країні ельфів, гномів та лепреконів, які бешкетують, розбійничають, потрапляють в пригодницькі історії й закохуються у принцесу ельфів Орнію. А за допомогою Чарівної Арфи та чарівного Ліхтаря, герої протистоять злочинам Міжнародної злодійки Мадам де Махляр, гоблінам та вередливим піксі. Захоплюючі пригоди та перипетії в решті решт закінчуються перемогою відважних героїв. Отже, не втрачайте нагоди, приходьте до Харківського театру для дітей та юнацтва, що на час створення вистави стає резиденцією фантастичних істот!
Премьера!
От создателей - «А-ля кобеля…» - лёгкая, остро-эротичная КОМЕДИЯ.
Трое старинных друзей решают встретить Новый Год на босу ногу, и в преддверии праздника компактным «косячком» перелетают в теплые края, чтобы… совершить спринтерский забег! Ведь за семь дней нужно успеть… познакомиться, пофлиртовать, соблазнить, поссориться, помириться и снова… соблазнить. И так – по несколько раз!
Что может остудить перспективы этой горящей путевки? Женщины! Вступив в острую химическую реакцию с мужским полом, они выдают сплошные чудеса логики, бенефисы истерик, и мальчишник моментально заканчивается. Начинается холодная межполовая Война на Огненном Египетском песке.
Три пары, три истории - и в каждом случае неизвестно, кто победит в этом противостоянии силы и нежности. А точнее - будет ли кому праздновать эту самую победу?!
Главный герой Моня Цацкес – парикмахер, поразительный персонаж еврейской национальности, со всеми присущими этому навыками и умениями, изобретательности его ума позавидует даже другой такой же еврей! Здесь плачешь от боли и смеешься до слез. Монины истории и эпизоды порой на грани фола, но очень яркие; гомерически смешные, нелепые, но вполне возможные, чего у нас только не происходит; грустные, потому что идет война. Этот спектакль наполнен таким душевным светом, что хочется и плакать, и смеяться одновременно. Жизнелюбие - как маленький росток на тонкой ножке, среди пылающих зарниц и громыхающей кононады артиллерийских залпов... Жизнелюбие, человеколюбие, мечта о мирной жизни - только это, подчас, и помогало выстоять. Только это и должно быть основой человеческих взаимоотношений, основой самого его - человеческого существования. Но не всегда оно так. Бок о бок сосуществуют ужасы войны и маленькие радости существования, бытия, присутствия в этом мире.
Повсякденність, дріб'язковість і вульгарність, буденне лицемірство людини, без значних цілей і серйозних почуттів. Житейське болото наповнюється сміхом, особи мешканців виявляються сміховинними пиками. Пороки людські, наша готовність до якогось звичного ідіотизму доводяться до абсурду, перетворюючись в знаки страшно смішний життя.