Музична казка в 2-х діях Казка про маленьку дівчинку Дюймовочку, яка народилася з квітки, яка знайшла своє щастя бо була дуже доброю і вміла мріяти. Вона потрапляє в нору хитрою Миші. Спокусившись на багатства сліпого Крота, Миша збирається видати за нього заміж свою випадкову гостю. Добра Ластівка приходить Дюймовочку на допомогу і забирає її з собою в країну Ельфів.
Вони: офіцер спецназу, бандит, музикант і збанкрутілий бізнесмен. Кожен з них гідний кращого, але життя склалося так, як склалося.У кожного своя доля, своя трагедія. У них немає роботи, немає грошей. Єдина їх надія - елітне чоловіче стриптиз-шоу, в яке ще треба потрапити. Ніхто з них раніше нічим подібним не займався, їм страшно і смішно одночасно, але це їхній останній шанс - отримати можливість заробляти хороші гроші, а заразом довести оточенню і самим собі, що нічого неможливого немає, головне - сильно захотіти! Поки четверо закомплексованих мужиків, навчаться більш менш правильно рухатися і при цьому скидати одяг, зал задихнеться від сміху.
П’єса нашого, без перебільшення, видатного земляка і сучасника Сергія Жадана вперше прозвучала саме зі сцени театру ім. Шевченка у виконанні автора. І от, рік потому, ми презентуємо її вже у вигляді вистави. Зав’язка «Хлібного перемир’я» проста: Донбас, літо 2014-го, у двох братів, Толіка й Антона, помирає мати, і вони в умовах воєнного часу шукають можливостей «по-людськи» її поховати. А далі – самі лише знаки: підірваний міст між двома частинами їхнього містечка, глухоніма жінка, яка прийшла відспівувати маму, вагітна і небіжчиця в одному домі, поштар без пошти…
Грандіозна ПРЕМ’ЄРА!
Світломузичне 3D шоу з Симфонічним оркестром
Диригент — Юрій Янко
У програмі Штраус, Хачатурян, Свиридов та ін.
Проекційні технології «VJ. Kharkiv.ua»
П’єси сучасного американського драматурга Кена Людвіга далеко пересягнули кордони США. Сьогодні вони йдуть на багатьох сценах світу. З приходом на підмостки його комедій театр зберіг не лише суто розважальну функцію, але й здатність «провокувати» глядачів, спонукати їх до щирості почуттів і серйозних роздумів. Та все ж таки здоровий сміх у театральній залі для автора п’єси – понад усе. Це сучасна гостросюжетна комедія, головними персонажами якої є два молоді дотепники, Джек і Лео, яким надто бракує… грошей. Їхні намагання підвищити свій «бюджет» за рахунок власних акторських здібностей виявляються марними. Та саме життя підкидає зухвалим героям сюжет для невеличкої вистави, в якій вони жваво розігрують ролі юних перелесниць – претенденток на спадок нібито їхньої родички, мільйонерки. У розпалі цієї гри до кожного із шукачів карколомних пригод несподівано приходить справжнє кохання. Справа полягає лише в тому, як в ньому освідчитися в жіночих сукнях…
Це квиток з відкритою датою, кращий подарунок друзям та коханим! Подарунок на суму 300, 500, 700, 1000, 1200, 1500,1700 або 2000 гривень, який щасливий володар зможе використати протягом 3-х місяців з моменту купівлі, звернувшись у відділ бронювання Харківської філармонії, або написавши у приватні повідомлення на сторінку Facebook https://www.facebook.com/FilarmoniaKh/ *Подарунковий квиток дає право відвідати будь-який захід, який проходить у Харківській філармонії. Для цього його можна обміняти на квитки на обрані заходи, вказавши кількість місць і ціну. Якщо вартість вибраних концертів перевищує суму,вказану в Подарунковому квитку, можна здійснити доплату, у випадку меншої — зберегти залишок для відвідування наступних заходів.
Феєричний мюзикл для сімейного перегляду "Принцеса підводного світу" подарує незабутні хвилини радості своїм глядачам. Чарівна казка відкриє нам таємничий підводний світ, а також розповість про доньку могутнього царя Тритона, яка закохується в прекрасного принца, одного разу врятованого нею під час шторму. Ось тільки заради земної любові принцесі доведеться покинути свій будинок, вступити в угоду зі злою чаклункою і пройти чимало випробувань. Чи здатні справжні почуття подолати подібні труднощі? Звичайно! Тим більше що поруч завжди вірні, добрі і трохи "позитюкнуті" друзі!
«Западноевропейское искусство XV-XIХ веков». Экспозиция рассказывает о характерных тенденциях развития изобразительного искусства Западной Европы на примере уникальной коллекции произведений мастеров Италии, Голландии,Нидерландов. Запоминающиеся образцы скульптурного творчества западноевропейских мастеров дополняют живописный ряд.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
Художня колекція Харкова починає свій літопис з 1805 року, коли був заснований Імператорський Харківський університет. Ініціатор його заснування, український просвітитель, громадський діяч Василь Каразін для малювальних класів вищого навчального закладу особисто придбав у Петербурзі зібрання графіки західноєвропейських художників, що поклала початок колекції художніх творів у Харкові.Фонд харківської колекції, що формувався в продовж півтора століття, був різним за складом: фонди університетського Музею витончених мистецтв та старожитностей (1835) та Харківського міського художньо-промислового музею (1886). Регіональний і загальнодержавний смак колекціонерства зображав загальноприйняті колекційні тенденції - спочатку західноєвропейське, потім вітчизняне мистецтво, східні раритети, ікона.
Художня колекція Харкова починає свій літопис з 1805 року, коли був заснований Імператорський Харківський університет. Ініціатор його заснування, український просвітитель, громадський діяч Василь Каразін для малювальних класів вищого навчального закладу особисто придбав у Петербурзі зібрання графіки західноєвропейських художників, що поклала початок колекції художніх творів у Харкові.Фонд харківської колекції, що формувався в продовж півтора століття, був різним за складом: фонди університетського Музею витончених мистецтв та старожитностей (1835) та Харківського міського художньо-промислового музею (1886). Регіональний і загальнодержавний смак колекціонерства зображав загальноприйняті колекційні тенденції - спочатку західноєвропейське, потім вітчизняне мистецтво, східні раритети, ікона.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
«Западноевропейское искусство XV-XIХ веков». Экспозиция рассказывает о характерных тенденциях развития изобразительного искусства Западной Европы на примере уникальной коллекции произведений мастеров Италии, Голландии,Нидерландов. Запоминающиеся образцы скульптурного творчества западноевропейских мастеров дополняют живописный ряд.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
«Западноевропейское искусство XV-XIХ веков». Экспозиция рассказывает о характерных тенденциях развития изобразительного искусства Западной Европы на примере уникальной коллекции произведений мастеров Италии, Голландии,Нидерландов. Запоминающиеся образцы скульптурного творчества западноевропейских мастеров дополняют живописный ряд.
Художня колекція Харкова починає свій літопис з 1805 року, коли був заснований Імператорський Харківський університет. Ініціатор його заснування, український просвітитель, громадський діяч Василь Каразін для малювальних класів вищого навчального закладу особисто придбав у Петербурзі зібрання графіки західноєвропейських художників, що поклала початок колекції художніх творів у Харкові.Фонд харківської колекції, що формувався в продовж півтора століття, був різним за складом: фонди університетського Музею витончених мистецтв та старожитностей (1835) та Харківського міського художньо-промислового музею (1886). Регіональний і загальнодержавний смак колекціонерства зображав загальноприйняті колекційні тенденції - спочатку західноєвропейське, потім вітчизняне мистецтво, східні раритети, ікона.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
«Шато ледо» – это уникальный комплекс, который собрал под своей крышей разнобразные виды развлечений. Активный отдых, кафе с романтическим интерьером, детская зона, банкетные залы.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
Художня колекція Харкова починає свій літопис з 1805 року, коли був заснований Імператорський Харківський університет. Ініціатор його заснування, український просвітитель, громадський діяч Василь Каразін для малювальних класів вищого навчального закладу особисто придбав у Петербурзі зібрання графіки західноєвропейських художників, що поклала початок колекції художніх творів у Харкові.Фонд харківської колекції, що формувався в продовж півтора століття, був різним за складом: фонди університетського Музею витончених мистецтв та старожитностей (1835) та Харківського міського художньо-промислового музею (1886). Регіональний і загальнодержавний смак колекціонерства зображав загальноприйняті колекційні тенденції - спочатку західноєвропейське, потім вітчизняне мистецтво, східні раритети, ікона.
«Западноевропейское искусство XV-XIХ веков». Экспозиция рассказывает о характерных тенденциях развития изобразительного искусства Западной Европы на примере уникальной коллекции произведений мастеров Италии, Голландии,Нидерландов. Запоминающиеся образцы скульптурного творчества западноевропейских мастеров дополняют живописный ряд.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
З 28 грудня по 9 січня в малому залі ІВЦ «Бузок» проходитиме виставка картин Дарії Денисової та ляльок Світлани Денисової під назвою «Казковий світ». Автори запрошують харків'ян та гостей міста поринути в справжню казку! Атмосфера чарівництва та свята панує у цьому залі! Художниці З 28 грудня по 9 січня в малому залі ІВЦ «Бузок» проходитиме виставка картин Дарії Денисової та ляльок Світлани Денисової під назвою «Казковий світ». Автори запрошують харків'ян та гостей міста поринути в справжню казку! Атмосфера чарівництва та свята панує у цьому залі! Художниці підготували «новорічні» твори та різдвяні сувеніри. Також сюрпризом для гостей стане участь творчих робіт арт-студії D.Art.Hub. Цю святкову експозицію для вас придумали та втілили в життя дві художниці – мама та донька. Донька – Дар'я Денисова, яка створює чарівні сюжети на полотнах, а мама, Світлана Денисова, втілює у життя чудові образи за допомогою текстилю. Про авторів:вона почала писати те, чого просить душа. Яскраві кольори, захоплюючий колорит, стилізація образів, гра емоцій – ці картини нікого не залишали байдужими! Так народився стиль Дарії Денисової – «Щасливий живопис». Картини художниці стали бажаними експонатами на виставках, у галереях та приватних колекціях України, Європи, США, Індії, Ізраїлю. Часті гості у творчості Дарії – коти. Виконані в самобутній техніці, вони виглядають на її полотнах неймовірно органічно! У 2021 році Дар'я Денисова відкрила творчу майстерню D.Art.Hub, де кожен охочий може зануритися в світ мистецтва. Це простір, в якому можна переглянути картини, а також прийти на Майстер-клас та забрати додому власну роботу! Ляльки: Світлана Денисова народилася в Харкові. Закінчила архітектурний факультет Харківського національного університету будівництва та архітектури. Займається з дітьми художньою творчістю та дизайном. П'ятий рік захоплюється авторською текстильною лялькою. Кожна текстильна лялька Світлани має свій характер, харизму, свій настрій. Ляльки знаходяться у приватних колекціях України, Німеччини, США та Ірландії Живопис: Дар'я Денисова народилася в Харкові. Художниця завжди хотіла знайти особливий стиль, який був би цікавий їй, і був унікальним у своєму виконанні. Закінчивши Харківську академію дизайну та мистецтв з червоним дипломом, і, не бажаючи творити в стислих рамках академічного живопису,
В экспозицию вошли более ста произведений народного искусства из фондов Харьковского художественного музея, выполненных в период II пол. ХIХ – ХХI ст. Это лучшие образцы традиционной вышивки, керамики, резьбы по дереву, бисероплетения, вытынанки, плетения из лозы и соломки, а также гончарные изделия утилитарного назначения.
Фарфор із колекції Харківського художнього музею Експонуються більше 500 скульптур та декоративних виробів, що створені на фарфорових виробництвах Німеччини, Австрії, Франції, Італії, Англії, Данії і Російської імперії у ХVІІІ – на поч. ХХ століття. В музеї зберігається унікальне зібрання фарфору, одне із кращих в Україні, історія формування якого почалось в ХІХ ст. та пов’язана з колекціями Музею красних мистецтв і старожитностей Імператорського Харківського університету і Міського художньо-промисловим музею. Подальше значне поповнення зібрання фарфору було в ІІ половині ХХ ст. завдяки переданим колекціям М.З. Фрадкіна і К.М. Шпектор. В експозиції показані найбільш значні твори фарфору з музейної колекції. Цей вид декоративного мистецтва називають «коментатором» свого часу, що тонко сприймає і відкликається на усі мистецькі, культурні та політичні зміни. Такі здібності фарфору постають в різноманітті тем і стилістичних напрямків. Експонуються твори, що вирішені у різних стилях. Можливості цього матеріалу дозволяють втілити в пластичних рішеннях примхливу грацію рококо, строгу красу класицизму, розкіш пізнього академізму, нещадну соціальність реалізму, витончену природу символізму і модерну.
В українській літературі ХVІІІ століття людина представлялась мандрівником-«перегрином» (пілігримом), а її життя — повсякчасною екзистенційною мандрівкою. Український філософ Григорій Сковорода останні 25 років свого життя мандрував Слобожанщиною, у ці ж роки написав свої основні філософські твори.
Наслідуючи мандрівного філософа, виставка пропонує відвідувачам пройти свій шлях у пошуках щастя. Мандруючи музейною виставкою, від «Саду філософів» до «Саду божественних пісень», наші відвідувачі зможуть побачити високоякісні копії рукописів Григорія Сковороди (оригінали зберігаються у Відділі рукописів Національного інституту літератури ім. Шевченка у Києві), розписи харківської художниці Катерини Ткаченко, а також поміркувати про щастя, успіх, спорідненість, смисл навчання тощо.