(чудовий термін від Майкрософт — “операції впливу”)
- 4 аудиторії рос. пропаганди
1) громадяни росії — щоб тримати підтримку війни на потрібному рівні
2) громадяни України — щоб підірвати віру в готовність та можливості відбити напад
3) громадяни США та Європи — щоб зменшити єдність та припинити критику воєнних злочинів
4) громадяни інших країн — щоб вони підтримували росію.
- Пропагандою керують МЗС, головне розвідувальне управління, служба зовнішньої розвідки, фсб, міноборони.
- Фейк про біолабораторії почали поширювати ще 29 жовтня 2021. Його поширювали на 300+ спонсорованих росією сайтах.
- Майкрософт вимірює частку рос. пропаганди до загального новинного трафіку. З початку вторгнення цей індекс в Україні зріс на 216%. В США на 82%.
- В США сайти з рос. пропагандою мають 60-80 млн переглядів на місяць — це співставно з Wall Street Journal.
Источник: https://t.me/uawarinfographics/776