Французька група Danone запропонувала потенційним інвесторам контроль над частиною активів у Росії з умовою зворотного викупу. Про це пише російський Коммерсантъ.
"Danone включив опціон зворотного викупу в угоду з передачі контролю в російському бізнесі молочних продуктів і рослинних напоїв. Інвесторам запропоновано від 75%, Danone хоче зберегти частку і місце в раді директорів російської компанії після угоди", — пише видання.
Зазначається, що в угоду мають увійти тільки російські марки Danone, серед яких Простоквашино, Растішка, Тьома.
"Перший етап відбору інтересантів завершився. Серед потенційних покупців є кілька інвестиційних фондів, кажуть співрозмовники, не називаючи їх", — зазначили у виданні.
У Danone заявили, що не коментують цю тему.
За підсумками січня-вересня 2022 року глобальний виторг Danone зріс на 14,9%, до €20,7 млрд, рік до року, на бізнес молочних продуктів і рослинних напоїв у РФ припало близько 5%.
Danone працює в Росії протягом 30 років і представлена брендами "Простоквашино", "Активіа", Actimel, "Растішка", "Даніссімо", Danone, "Bio Баланс", "Актуаль", "Смішарики", Alpro, Bebelac, "Тьома", Nutrilon, "Малютка" та Evian.
Джерело: biz.liga.net